maandag 23 november 2009

Neem een kiezelsteen mee, verschillende potloden (geen kleur) een picasso vel van 65 x 100 cm.

Goed, ik had dus geen wat de bedoeling was. Nouja iets van een kiezel na tekenen, maar dat kon niet alles zijn. Leek me. En ha, ik had gelijk.

Je moest op je picasso vel verschillende grotes van je kiezel tekenen, van abnomaal groot tot small. Een aantal mag je gewoon realistisch na tekenen een aantal moeten juist overlappen en effen blijven. Huh? Ja, dat dacht ik ook. Gewoon doen dus.
Mijn eerste poging ging ook niet zo lekker, ik had een *****kiezel, met irritante hoekjes, bochtjes en andere kiezel dingen. Na een uurtje ermee te stoeien heb ik er toch maar voor gekozen om mijn pepernootkiezel te voorschijn te halen. En dat scheelde... Veel leuk en makkelijker.

Ik zal er zo snel mogelijk foto's van maken zodat je er een beetje een beeld bij kan krijgen. Het zal nu wel een beetje hocus spocus klinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten